new news


new news

آزاد-خبر-حوادث-اجتماعی-ورزشی-فرهنگی-هنری


جان تری و دغدغه شیفتگی فرزندانش به لیونل مسی

 ' سامر' دوقلوهای پنج ساله تری به اینكه پیراهنی با نام مسی مهاجم بارسلونا دارند ، می بالند و او را بیشتر از پدرشان ستایش می كنند.

اكنون كودكان تری باید تصمیم بگیرند كه در دیدار چلسی و بارسلونا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از آبی پوشان لندن حمایت كنند یا تیمی كه بازیكن محبوبشان در آن توپ می زند. newnews

تری گفت: مسی عشق كودكان من است. آنها پیراهن بارسلونا كه نام اوپشت آن نوشته شده را در اتاق خود آویزان كرده اند و از این كه من در یكی از بازی های قبلی پیراهنم را با مسی عوض كردم ذوق زده هستند.

كاپیتان چلسی افزود: اگر در طول بازی به مسی لگد بزنم باید خود را برای بازخواست در خانه آماده كنم.

در شرایطی كه بسیاری از بازیكنان چلسی مزه تلخ شكست سه سال پیش برابر بارسلونا درلیگ قهرمانان اروپا را در كام خود دارند؛ تری به هیچ وجه به انتقام فكر نمی كند. او ترجیح می دهد فوتبال خود در مصاف با یك بازیكن در كلاس جهانی مانند مسی محك بزند.

وی گفت: از نظر من او بهترین است. یك انسان عالی و شخصیتی معتبر و دوست داشتنی در ورزش محسوب می شود او هرچه خواسته به دست آورده است. فوتبال او جادویی است.

فرصت خاتمه دادن به حكمرانی بارسلونا در فوتبال اروپا هر بازیكن فوتبال را به هیجان یم آورد ولی انگیزه بازیكنان چلسی در این میان بیش از هر تیمی است. آنها می خواهند نوار رسیدن تیم كاتالان به فینال را پس از پنج سال قطع كنند.

تری گفت: باید واقع بین باشیم. آنها تیمی قوی با بازیكنانی بزرگ هستند. ما هم تیم خوبی هستیم كه در دو سه ماه اخیر قدرت خود را به همه نشان داده ایم. اگر همچنان منسجم و متحد باشیم كسی چه می داند؛ شاید بارسلونا را حذف كردیم.

كاپیتان آبی پوشان معتقد است كه حضور قدرتمندانه چلسی در دیدار رفت دراستمفورد بریج می تواند بهترین شانس این تیم لندنی برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا باشد.

وی گفت: نمی گویم مسی را می توان متوقف كرد ولی تیم بارسلونا در مجموع مهار شدنی است. ما این را پیش از این در استمفورد بریج نشان داده ایم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: FAZEL | تاريخ: شنبه 19 فروردين 1391برچسب:جان تری,مسی, | موضوع: <-PostCategory-> |